Gratis Proefcollege ‘Innovation as the Oxygen for Marketing'

Gratis Proefcollege ‘Innovation as the Oxygen for Marketing'

19-08-2021

Op 14 oktober as van 16.00 tot 17.30 uur verzorgt prof. Henry Robben van de Nyenrode University een proefcollege over innovatie vanuit de marketingstrategie. Henry zal in dit college ingaan op de vraag welke rol innovatie speelt binnen de marketingstrategie en hoe innovatie op een succesvolle manier kan bijdragen aan de ontwikkeling en implementatie van de marketingstrategie.

Het is een proefcollege voor de collegereeks ‘Marketing in de 21e eeuw: trends in het denken over markten, merken en klanten’ van het Institute for Service Leadership. In 8 avondcolleges worden de deelnemers door topwetenschappers van verschillende universiteiten op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen en inzichten binnen het snel veranderende marketing vakgebied. Meer informatie over deze collegereeks.

Deelname aan het proefcollege is gratis. Het college vindt plaats in Zoom. Er is een beperkt aantal deelnameplaatsen, dus wil je deelnemen, meld je dan snel aan. Na aanmelding ontvang je een bevestiging en de benodigde inloggegevens. Het enige dat wij van jou vragen, is jouw toestemming om je emailadres op te nemen in ons nieuwsbriefbestand. Wil je deze niet ontvangen, dan kun je je bij ontvangst van de eerste nieuwsbrief eenvoudig weer afmelden.