Master classes

Masterclass Customer Experience Management in 1 of 2 dagen

Harald Pol verzorgt de Masterclass Customer Experience Management. In één of twee dagen neemt hij u op een inspirerende wijze mee in de wereld van customer experience management: de beleveniseconomie, de psychologie van de klant, de customer journey, mapping en measuring, duurzame en betekenisvolle klantrelaties, de klantgerichte organisatie en de 7 niveaus van klantgerichtheid.

Koning Klant is op oorlogspad. We merken dit steeds vaker! Koning Klant is veel eisend geworden. Klanten worden kritischer en stellen hogere eisen. Vandaag de dag zijn klanten vooral op zoek naar memorabele belevenissen. Het wordt voor bedrijven steeds moeilijker mee te groeien met de (gespannen en soms zelfs overspannen) verwachtingen van klanten. De best presterende organisaties bepalen de nieuwe standaard. In de praktijk groeit de koof tussen wat klanten verwachten en wat bedrijven feitelijk aanbieden. Het verkleinen van deze kloof vraagt veel en stelt hoge eisen aan de kennis, vaardigheden en houding van management én medewerkers. 

In deze Masterclass krijgt u een impuls voor uw kennis, vaardigheden en houding als het gaat om Klantbeleving. 

 

In overleg.
Deze website is beveiligd d.m.v. reCAPTCHA. De Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.