Collegereeksen

Collegereeks 'De Beleving van de Klant'

Optimaliseren van klantreis en klantbeleving

In een inspirerende postacademische reeks van zeven colleges van elk drie uur staat de beleving van de klant centraal. Topdocenten verzorgen de colleges. Zij zijn werkzaam bij verschillende Nederlandse universiteiten of in het bedrijfsleven. Alle docenten hebben veel ervaring met onderwijs en wetenschappelijk onderzoek op het terrein van klantbeleving. 

Wat bieden we?

  • Concrete in elke sector toepasbare wetenschappelijke kennis.
  • Inspiratie op het terrein van customer experience mangement. 
  • Een deelnamecertificaat wanneer u aan zes van de zeven colleges heeft deelgenomen. 

Wilt u zich in klantbelevingsvraagstukken verdiepen of een klantbelevingsstrategie ontwikkelen en implementeren? Dan biedt deze collegereeks wat u zoekt! Schrijf snel in, want het aantal deelnameplaatsen is beperkt. 

donderdag6maart2025

Collegereeks 'De Psychologie van de Klant'

Gedachten en gevoelens van de klant

In een inspirerende reeks van zeven colleges van elk drie uur laten topwetenschappers van verschillende universiteiten zien hoe het consumentenbrein werkt. De collegereeks is een absolute aanrader voor iedereen die meer wil weten over hoe gedachten en gevoelens van klanten ontstaan en hoe deze beïnvloed kunnen worden. 

Wat bieden we?

  • Concrete wetenschappelijke kennis die in elke sector toepasbaar is en waarmee u uw positie kunt verbeteren.
  • Inspiratie door vooraanstaande professoren van diverse universiteiten.
  • Een deelnamecertificaat wanneer u aan zes van de zeven colleges heeft deelgenomen. 

Wilt u weten wat er in het brein van uw klanten gebeurt? Dan is deze collegereeks wat u zoekt! Schrijf snel in, want het aantal deelnameplaatsen is beperkt.

dinsdag8april2025

Collegereeks 'De Klant in het Digitale Tijdperk'

Over data, digits & smart technology

In een inspirerende postacademische reeks van zeven colleges van elk drie uur nemen topwetenschappers van verschillende universiteiten u mee in de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van digitalisering en dataficering. Zij gaan ook in op de consequenties voor de omgang met klanten. Diverse onderwerpen passeren de revue, waaronder de inzet van chatbots, AI, deepfake, mens-machine interactie en de effecten van digitalisering en dataficering op klantbeleving.

Wat bieden we?

  • Inspirerende colleges met topwetenschappers op het terrein van digitalisering en dataficering. 
  • Direct toepasbare wetenschappelijke kennis en inzichten. 
  • Een deelnamecertificaat indien u aan zes van de zeven colleges heeft deelgenomen.

Wilt u kennis nemen van de laatste ontwikkelingen op het terren van digitalisering en dataficering? Dan is deze collegereeks wat u zoekt! Schrijf snel in. Het aantal deelnameplaatsen is beperkt. 

donderdag11september2025

Collegereeks 'De Verbindende Leider'

De huidige tijd vraagt om leiders die verbinden

In een inspirerende collegereeks van elk drie uur gaan zes topwetenschappers, verbonden aan verschillende universiteiten, in op de belangrijkste leiderschapsuitdagingen in de 21e eeuw. De collegereeks is een absolute aanrader voor elke manager die de ambitie heeft om een verbindende leider te zijn. 

Wat bieden we?

  • Concrete wetenschappelijke kennis die u in elke sector kunt toepassen.
  • Inspiratie door topwetenschappers verbonden aan verschillende universiteiten.
  • Een deelnamecertificaat indien u aan vijf van de zes colleges heeft deelgenomen. 

Wilt u zich met uw medewerkers verbinden en een verbindende leider zijn? Dan is deze collegereeks precies wat u zoekt! Schrijf u snel in. Het aantal deelnameplaatsen is beperkt. 

dinsdag7oktober2025
Deze website is beveiligd d.m.v. reCAPTCHA. De Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.