Start nieuwe Collegereeks Psychologie van de Klant

Start nieuwe Collegereeks Psychologie van de Klant

08-08-2017
Redactie ISL

Op dit moment staat de beleving van de klant weer volop in de belangstelling van marketeers, communicatieadviseurs, salesmanagers en customer service managers. Inmiddels is duidelijk dat de emotionele verbinding die een klant heeft met een bedrijf, bepalend is voor de tevredenheid, loyaliteit en aanbevelingsintentie. Hiermee wordt ook de vraag interessant wat een organisatie kan doen om de beleving en het gedrag van klanten te beïnvloeden!

Op 28 september 2017 start het Institute for Service Leadership daarom met een nieuwe reeks avondcolleges over De Psychologie van de Klant. Een unieke kans om kennis te maken met de meest recente inzichten over hoe het consumentenbrein functioneert en hoe u hier als marketing-, sales- of customer service manager op kunt inspelen!

In de collegereeks “De Psychologie van de Klant” wordt ingegaan op de vraag hoe deze processen werken, welke invloed ze hebben op elkaar en welke consequenties deze processen hebben voor het gedrag van de klant. Daarnaast wordt ingegaan op de mogelijkheden van organisaties om de beleving en het gedrag van klanten te beinvloeden, bewust of onbewust via subliminale beinvloeding (foto). Tot slot wordt in de reeks stilgestaan bij de mogelijkheden van neuromarketing.

Inspirerende collegereeks met de volgende docenten en onderwerpen:

  • Keuzegedrag van consumenten, Prof.dr. Fred van Raaij (Universiteit van Tilburg)
  • De psychologie van gedragsverandering, Prof.dr. Rick van Baaren en dr. Mathijs van Leeuwen (Radboud Universiteit)
  • (On)mogelijkheden van neuromarketing, Prof.dr.ir. Ale Smidts (Erasmus Universiteit),
  • Onbewuste beïnvloeding van klanten, Prof.dr. Ad Pruyn (Universiteit Twente)
  • Klantinteractie online en offline, Prof.dr. Ko de Ruyter (Universiteit Maastricht)
  • Klantenloyaliteit, Prof.dr. Tammo Bijmolt (RijksUniversiteit Groningen)
  • De psychologie van het merk, Prof. Dr. Peeter Verlegh (VU Amsterdam)
  • Marketing en consumentenwelzijn, Prof. Dr. Koert van Ittersum (RijksUniversiteit Groningen)
  • De vrije wil bestaat niet, Prof.dr. Victor Lamme (Universiteit van Amsterdam)

Locatie

De werkconferenties vinden plaats in het Berghotel te Amersfoort (onder voorbehoud). Het Berghotel is goed bereikbaar, zowel met de auto als met het openbaar vervoer. De reeks begint op 28 september en loopt door tot 8 december 2017. Tijdens de herfstvakantie vinden geen colleges plaats.

Meer informatie

Meer informatie vindt u in onze digitale brochure en het collegerooster. U kunt zich aanmelden met het aanmeldingsformulier of met het aanmeldingsformulier onder het betreffende agenda-item. U kunt ook contact opnemen met Harald Pol. Hij is telefonisch bereikbaar op 06-54686418 of via email h.pol@serviceleadership.nl.

Een absolute aanrader voor iedereen die wil weten wat er in het brein van de consument gebeurt. Laat deze kans niet lopen, schrijf u nu in!

Redactie ISL