Het Institute for Service Leadership is opgericht in 2014. Onze missie is het op een praktische wijze aanbieden van wetenschappelijke kennis aan organisaties in het publieke en private domein. Ons instituut ontwikkelt leerervaringen die bedrijven, hun management en medewerkers uitdagen om in een steeds verder digitaliserende wereld te groeien en concurrerend te blijven. Met ons aanbod streven we ernaar u met de nodige kennis en vaardigheden uit te rusten zodat u vorm kunt geven aan dit veranderingsproces. Tevens ondersteunen wij een proces van levenslang leren. Onze ambitie is dat het Institute for Service Leadership u de beste kennis en ondersteuning biedt om u te helpen bij het verkrijgen en behouden van een zinvolle en duurzame relatie met uw klanten.
Over het Institute for Service Leadership
Onze ambitie
Directie
ELEV heeft een tweekoppige directie.
De algehele leiding en de klantrelaties worden verzorgd door Bert Kas. Bert is een ervaren ondernemer. Hij heeft naast bedrijfskunde aan Universiteit Nyenrode ook Sociologie gestudeerd. Tevens is hij als docent verbonden aan de Hogeschool Utrecht.
De interne organisatie en financiën worden beheerd door Eduard Kas. Eduard heeft jarenlange ervaring als ondernemer, organisatie adviseur en toezichthouder. Hij is daarnaast als part-time docent verbonden aan een post-hbo van Hogeschool Windesheim in samenwerking met Universiteit Nyenrode.
Raad van Advies
Dr. Harald Pol is oprichter van ISL. Hij is als Raad van Advies verbonden aan ELEV Institute for Service Leadership. In deze rol bewaakt hij de koers van ELEV en brengt zijn kennis en netwerk in.