Wat ben ik lekker uitgerust! Ik heb namelijk twee heerlijke weken mogen genieten van tropische zon, zee en strand. En al dat genieten moest ik natuurlijk ook delen met mijn 200 beste vrienden op social media. Want wat niet wordt gedeeld is eigenlijk niet gebeurd, toch? Alhoewel ik graag verkondig dat het aantal likes niet uitmaakt…ben ik daar stiekem toch best gevoelig voor.
Inhoud
In 8 avondcolleges wordt ingegaan op de vraag hoe de klantbeleving tot stand komt (online en offline), maar vooral ook op de vraag wat je als organisatie kunt doen om de klantbeleving positief te beïnvloeden. Het gaat hierbij niet alleen om het ontwikkelen van een klantbelevingsstrategie maar ook om het doorvertalen van deze strategie naar concrete acties op het gebied van marketing, communicatie en customer service.
Organisatie
De collegereeks start op 29 maart a.s. en eindigt 14 juni. De colleges vinden plaats op donderdagmiddag van 16.00 tot 19.00 uur in het Berghotel in Amersfoort. De colleges worden gegeven door toonaangevende sprekers die hun strepen in dit nieuwe vakgebied hebben verdiend.
Inleiders
De colleges worden verzorgd door de volgende docenten: Harald Pol (The Customer Connection / Institute for Service Leadership), Rien Brus (Aegon NV), Daan Noordeloos (Transavia), Frans Hiddema (Oogziekenhuis Rotterdam), Mark van Hagen (Nederlandse Spoorwegen), Bram Drewes (Nuon), Stefanie Meltzer (De Bijenkorf), Jeannine van den Goorbergh en Marjolein Mens (De Efteling).
Meer informatie over de collegereeks vindt u in onze brochure. Het aanmeldingsformulier met actuele data en inschrijfkosten vindt u op onze site. Meer informatie kunt u opvragen bij Harald Pol (06-54686418 of via mail h.pol@serviceleadership.nl).
Nieuwsgierig? Schrijf direct in en verzeker je nu alvast van een deelnameplaats!