Nieuwe collegereeks De Beleving van de Klant: customer experience management in de praktijk!

Nieuwe collegereeks De Beleving van de Klant: customer experience management in de praktijk!

22-11-2017
Redactie ISL

Wat kan uw organisatie leren van AEGON, Transavia, NS, De Efteling, De Bijenkorf, het Oogziekenhuis Rotterdam en Nuon? Deze zeven organisaties hebben de afgelopen jaren de nodige ervaring opgedaan met het verbeteren van de klantbeleving. Ervaring die zij graag met u delen tijdens de nieuwe collegereeks De Beleving van de Klant: Customer Experience Management in de Praktijk. Schrijf nu alvast in! Als u inschrijft voor 31 december krijgt u 10% korting op de inschrijfkosten!

Inhoud

In 8 avondcolleges wordt ingegaan op de vraag hoe de klantbeleving tot stand komt (online en offline), maar vooral ook op de vraag wat je als organisatie kunt doen om de klantbeleving positief te beïnvloeden. Het gaat hierbij niet alleen om het ontwikkelen van een klantbelevingsstrategie maar ook om het doorvertalen van deze strategie naar concrete acties op het gebied van marketing, communicatie en customer service.

Organisatie

De collegereeks start op 29 maart a.s. en eindigt 14 juni. De colleges vinden plaats op donderdagmiddag van 16.00 tot 19.00 uur in het Berghotel in Amersfoort. De colleges worden gegeven door toonaangevende sprekers die hun strepen in dit nieuwe vakgebied hebben verdiend.

Inleiders
De colleges worden verzorgd door de volgende docenten: Harald Pol (The Customer Connection / Institute for Service Leadership), Rien Brus (Aegon NV), Daan Noordeloos (Transavia), Frans Hiddema (Oogziekenhuis Rotterdam), Mark van Hagen (Nederlandse Spoorwegen), Bram Drewes (Nuon), Stefanie Meltzer (De Bijenkorf), Jeannine van den Goorbergh en Marjolein Mens (De Efteling).

Meer informatie over de collegereeks vindt u in onze brochure. Het aanmeldingsformulier met actuele data en inschrijfkosten vindt u op onze site. Meer informatie kunt u opvragen bij Harald Pol (06-54686418 of via mail h.pol@serviceleadership.nl).

Nieuwsgierig? Schrijf direct in en verzeker je nu alvast van een deelnameplaats!

Redactie ISL