Wat ben ik lekker uitgerust! Ik heb namelijk twee heerlijke weken mogen genieten van tropische zon, zee en strand. En al dat genieten moest ik natuurlijk ook delen met mijn 200 beste vrienden op social media. Want wat niet wordt gedeeld is eigenlijk niet gebeurd, toch? Alhoewel ik graag verkondig dat het aantal likes niet uitmaakt…ben ik daar stiekem toch best gevoelig voor.
Zolang niet duidelijk is hoe de toekomst er uit gaat zien en welke invloed digitalisering gaat hebben op de relatie tussen klanten en organisaties, is het lastig hier een strategie voor te ontwikkelen. Veel organisaties vluchten daarom in ‘retrofitting’: het toevoegen van nieuwe technologieën aan oude systemen. Doorgaans levert dit niet de voordelen op die digitalisering kan opleveren. Waar de markt vooral behoefte aan heeft zijn ‘vlinders’, niet aan ‘snellere rupsen’.
In deze leergang word je in zes blokken van 2,5 dag deelgenoot gemaakt van de verschillende dimensies van de hedendaagse economie: de Beleveniseconomie, de Data-gedreven Economie, De Digitale Economie en de Deeleconomie. Daarnaast wordt in de leergang ingegaan op vraagstukken over leiderschap en verandermanagement. Rode draad in de leergang is de impact van digitalisering op de klantbeleving en de klantrelatie.
We hebben weer een aantal toppers uit de wetenschap bereid gevonden hun kennis en ervaring te delen en om samen met deelnemers te werken aan de vraagstukken die binnen jouw organisatie of afdeling actueel zijn. Toppers als prof. Teun Hardjono, prof. Mirella Kleijnen, prof. Hans Borgman, prof. Jos van Hillegersberg, prof. Ko de Ruyter, prof. Kitty Koelemeijer, prof. Koen Frenken, prof. Peter Kerkhof en dr. Arend Ardon. Meer informatie over het programma en de inleiders vind je op onze website.
Mocht het iets voor jou zelf zijn, je bent van harte welkom. Mocht je iemand anders weten voor wie dit interessant kan zijn, misschien wil je dan de mail aan hem of haar doorsturen?
Wellicht tot ziens in de leergang!