Nieuwe collegereeks Psychologie van de Klant start 31 oktober a.s.

Nieuwe collegereeks Psychologie van de Klant start 31 oktober a.s.

21-09-2018

Het brein van de consument staat al decennia volop in de belangstelling. Het is echter pas in de laatste jaren dat er heel veel nieuwe kennis is gekomen over hoe het bewuste, maar vooral ook het onbewuste brein functioneert. Wil je meer weten over het brein van de consument? Op 31 oktober 2018 start het Institute for Service Leadership daarom met een nieuwe reeks avondcolleges over De Psychologie van de Klant. Een unieke kans om kennis te maken met de meest recente inzichten over marketing en consumentenpsychologie en hoe u hier als marketing-, communicatie-, sales- of customer service professional op kunt inspelen!

In de Collegereeks De Psychologie van de Klant wordt ingegaan op de vraag hoe het brein van de consument werkt, welke invloed gedachten (ratio) en gevoelens (intuïtie) hebben op elkaar en welke consequenties deze processen hebben voor het gedrag van de klant. Daarnaast wordt ingegaan op de mogelijkheden van organisaties om de beleving en het gedrag van klanten te beinvloeden, bewust of onbewust via subliminale beïnvloeding. Tot slot wordt in de reeks stilgestaan bij de mogelijkheden van neuromarketing.

We hebben voor deze collegereeks acht vooraanstaande hoogleraren op het gebied van marketing en consumentenpsychologie bereid gevonden hun kennis en inzichten met ons te delen. Het programma bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Keuzegedrag van consumenten - Prof.dr. Fred van Raaij, emeritus hoogleraar economische psychologie, Tilburg University
  • De vrije wil bestaat niet: hoe druk ik op de juiste knoppen in het brein van de consument - Prof. dr. Victor Lamme, Hoogleraar Cognitieve Neurowetenschap, Universiteit van Amsterdam
  • De rol van het brein in koop- en beslissingsgedrag: de (on)mogelijkheden van neuromarketing - Prof.dr.ir. Ale Smidts, Hoogleraar Marketing Research, Erasmus Universiteit
  • Beïnvloeding door design van producten en omgevingen - Prof. dr. Ad Pruyn, hoogleraar Consumentenpsychologie, Universiteit van Twente
  • Marketing en consumentenwelzijn - Prof.dr. Koert van Ittersum, hoogleraar Marketing, Rijksuniversiteit Groningen
  • De psychologie van het merk – Prof. dr. Peeter Verlegh, Hoogleraar Marketing, Vrije Universiteit Amsterdam
  • Klantinteractie online en offline - Prof.dr. Ko de Ruyter, Universiteit Maastricht
  • Het gedrag van klanten in relatie met een organisatie - Prof.dr. Tammo Bijmolt, hoogleraar Marktonderzoek, RijksUniversiteit Groningen

Tijd en locatie

De colleges worden gegeven in het OLV ter Eemklooster in Amersfoort. Het OLV ter Eem klooster is goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer. De colleges beginnen om 16.00 uur en duren tot ongeveer 19.00 uur.

Investering

Uw investering om deel te nemen aan deze inspirerende collegereeks bedraagt voor leden van The Customer Connection en Institute for Service Leadership € 3.150,- (excl. BTW) en voor niet-leden van het netwerk € 3.450,- (excl. BTW). Bij deze kosten zijn inbegrepen de kosten van koffie, thee, snack, een boekenpakket en opleidingsmateriaal. Tot twee weken voor aanvang van de collegereeks kunt u zich kosteloos afmelden. Daarna worden de deelnamekosten in rekening gebracht.

Meer informatie en aanmelding

Meer informatie over deze collegereeks vindt up op onze site. U kunt zich hier ook direct aanmelden. Voor meer informatie kunt u ook contact opnemen met Harald Pol. Hij is bereikbaar via email h.pol@serviceleadership.nl.

Enthousiast? Schrijf nu direct in en reserveer een plaats binnen de collegereeks. Het aantal deelnameplaatsen is beperkt. Het is ook mogelijk met meerdere collega's op één plek in te schrijven.