Wat ben ik lekker uitgerust! Ik heb namelijk twee heerlijke weken mogen genieten van tropische zon, zee en strand. En al dat genieten moest ik natuurlijk ook delen met mijn 200 beste vrienden op social media. Want wat niet wordt gedeeld is eigenlijk niet gebeurd, toch? Alhoewel ik graag verkondig dat het aantal likes niet uitmaakt…ben ik daar stiekem toch best gevoelig voor.
In de Collegereeks De Psychologie van de Klant wordt ingegaan op de vraag hoe het brein van de consument werkt, welke invloed gedachten (ratio) en gevoelens (intuïtie) hebben op elkaar en welke consequenties deze processen hebben voor het gedrag van de klant. Daarnaast wordt ingegaan op de mogelijkheden van organisaties om de beleving en het gedrag van klanten te beinvloeden, bewust of onbewust via subliminale beïnvloeding. Tot slot wordt in de reeks stilgestaan bij de mogelijkheden van neuromarketing.
We hebben voor deze collegereeks acht vooraanstaande hoogleraren op het gebied van marketing en consumentenpsychologie bereid gevonden hun kennis en inzichten met ons te delen. Het programma bestaat uit de volgende onderdelen:
- Keuzegedrag van consumenten - Prof.dr. Fred van Raaij, emeritus hoogleraar economische psychologie, Tilburg University
- De vrije wil bestaat niet: hoe druk ik op de juiste knoppen in het brein van de consument - Prof. dr. Victor Lamme, Hoogleraar Cognitieve Neurowetenschap, Universiteit van Amsterdam
- De rol van het brein in koop- en beslissingsgedrag: de (on)mogelijkheden van neuromarketing - Prof.dr.ir. Ale Smidts, Hoogleraar Marketing Research, Erasmus Universiteit
- Beïnvloeding door design van producten en omgevingen - Prof. dr. Ad Pruyn, hoogleraar Consumentenpsychologie, Universiteit van Twente
- Marketing en consumentenwelzijn - Prof.dr. Koert van Ittersum, hoogleraar Marketing, Rijksuniversiteit Groningen
- De psychologie van het merk – Prof. dr. Peeter Verlegh, Hoogleraar Marketing, Vrije Universiteit Amsterdam
- Klantinteractie online en offline - Prof.dr. Ko de Ruyter, Universiteit Maastricht
- Het gedrag van klanten in relatie met een organisatie - Prof.dr. Tammo Bijmolt, hoogleraar Marktonderzoek, RijksUniversiteit Groningen
Tijd en locatie
De colleges worden gegeven in het OLV ter Eemklooster in Amersfoort. Het OLV ter Eem klooster is goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer. De colleges beginnen om 16.00 uur en duren tot ongeveer 19.00 uur.
Investering
Uw investering om deel te nemen aan deze inspirerende collegereeks bedraagt voor leden van The Customer Connection en Institute for Service Leadership € 3.150,- (excl. BTW) en voor niet-leden van het netwerk € 3.450,- (excl. BTW). Bij deze kosten zijn inbegrepen de kosten van koffie, thee, snack, een boekenpakket en opleidingsmateriaal. Tot twee weken voor aanvang van de collegereeks kunt u zich kosteloos afmelden. Daarna worden de deelnamekosten in rekening gebracht.
Meer informatie en aanmelding
Meer informatie over deze collegereeks vindt up op onze site. U kunt zich hier ook direct aanmelden. Voor meer informatie kunt u ook contact opnemen met Harald Pol. Hij is bereikbaar via email h.pol@serviceleadership.nl.
Enthousiast? Schrijf nu direct in en reserveer een plaats binnen de collegereeks. Het aantal deelnameplaatsen is beperkt. Het is ook mogelijk met meerdere collega's op één plek in te schrijven.