Masterclasses

Masterclass Customer Experience Management in 1 of 2 dagen

Harald Pol verzorgt de Masterclass Customer Experience Management. In één of twee dagen leidt hij u op een inspirerende wijze rond in de wereld van customer experience management: de beleveniseconomie, de psychologie van de klant, de customer journey, mapping en measuring, duurzame en betekenisvolle klantrelaties, de klantgerichte organisatie en de 7 niveaus van klantgerichtheid.

Koning Klant is op oorlogspad. We merken dit steeds vaker! Klanten worden kritischer en stellen hogere eisen. Vandaag de dag zijn klanten vooral op zoek naar memorabele belevenissen. Voor bedrijven wordt het steeds moeilijker mee te groeien met de (gespannen en soms zelfs overspannen) verwachtingen van klanten. De best presterende organisaties zetten de toon. Zij bepalen de verwachtingen van klanten. In de praktijk wordt de koof steeds groter tussen wat klanten verwachten en wat bedrijven feitelijk aanbieden. Het verkleinen van deze kloof vraagt veel en stelt hoge eisen aan kennis, vaardigheden en houding van management én medewerkers. 

In deze Masterclass geven we qua Custer Experience Management een impuls aan uw kennis, vaardigheden en houding. 

 

In overleg.
Deze website is beveiligd d.m.v. reCAPTCHA. De Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.