Praktijkgerichte in-company opleidingen

Praktische in-company opleidingen voor middenkader en staf op het gebied van marketing, klantgerichtheid, klantbeleving ("customer experience management"), (klant)relatiemanagement, accountmanagement, klachtenmanagement en leiderschap.

Effectief klachtenmanagement

Opleiding van één dag waarin deelnemers de basisbeginselen van effectief klachtenmanagement krijgen aangereikt. En waarin deelnemers leren hoe ze van elke klacht een kans kunnen maken om een unieke klantervaring te creëren.

Excellent onderhandelen met uw klant

Opleiding van één dag waarin deelnemers leren hoe ze een win-win-situatie voor organisatie en klant kunnen creëren.

Het Ideale Klantgesprek

Opleiding van één dag waarin medewerkers met klantcontact leren hoe ze in korte tijd een emotionele verbinding met klanten tot stand kunnen brengen en daarmee de beleving van klanten bij het gesprek kunnen optimaliseren.

In-company Opleidingen Klantgericht Denken en doen

Om organisaties te ondersteunen in hun ambitie om meer klantgericht te worden heeft het Institute for Service Leadership een compleet assortiment van in-company opleidingen in klantgericht denken en doen. Van hele praktische vaardigheidstrainingen zoals 'Het Ideale Klantgesprek' tot de meer strategische trainingen als 'Het ontwikkelen van een klantgerichte marktstrategie'. En alles wat daar tussen ligt ...

Masterclass Leiderschap in Klantgerichtheid

Masterclass van één dag waarin je leert hoe je kunt werken aan een klantgerichte cultuur binnen jouw bedrijf of afdeling en hoe je de klantgerichtheid van jouw medewerkers kunt vergroten.

Masterclass Customer Experience Management in 1 Dag

Masterclass verzorgd door Harald Pol. Inleiding in de wereld van customer experience management: de beleveniseconomie, de psychologie van de klant, de customer journey, mapping & measuring, duurzame en betekenisvolle klantrelaties, de klantgerichte organisatie en de 7 niveau's van klantgerichtheid.

Masterclass Growth Marketing in B2B: duurzame klantrelaties in het digitale tijdperk

Masterclass van één dag waarin je leert wat de bouwstenen zijn van een duurzame klantrelatie en hoe je in het digitale tijdperk de verbinding met potentiële klanten kunt aangaan en hoe je de verbinding met bestaande klanten kunt houden.