Collegereeksen

Collegereeks 'De Beleving van de Klant'

Optimaliseren van klantreis en klantbeleving

In een inspirerende postacademische reeks van zeven colleges van elk drie uur staat de beleving van de klant centraal. Topdocenten verzorgen de colleges. Zij zijn werkzaam bij verschillende Nederlandse universiteiten of in het bedrijfsleven. Alle docenten hebben veel ervaring met onderwijs en wetenschappelijk onderzoek op het terrein van klantbeleving. 

Wat bieden we?

  • Concrete, in elke sector toepasbare wetenschappelijke kennis.
  • Inspiratie op het terrein van customer experience mangement. 
  • Een deelnamecertificaat wanneer u aan zes van de zeven colleges heeft deelgenomen. 

Wil je je verdiepen in klantbelevingsvraagstukken of een klantbelevingsstrategie ontwikkelen en implementeren? Dan biedt deze collegereeks wat je zoekt! Schrijf je snel in, want het aantal deelnameplaatsen is beperkt. 

donderdag6maart2025

Collegereeks 'De Psychologie van de Klant'

Ontdek de wetenschap achter het consumentenbrein

In een inspirerende reeks van zeven colleges van elk drie uur onthullen topwetenschappers van verschillende universiteiten de fascinerende werking van het consumentenbrein.

Deze unieke collegereeks biedt: 

  • Concrete, toepasbare wetenschappelijke inzichten waarmee je je positie in de markt kunt versterken.
  • Inspirerende presentaties van toonaangevende professoren van diverse universiteiten.
  • Een deelnamecertificaat voor deelnemers aan minimaal zes van de zeven colleges. 

Ontdek hoe gedachten, gevoelens en beslissingen van je klanten tot satand komen. Schrijf je snel in, want de plaatsen zijn beperkt.

dinsdag8april2025

Collegereeks 'De Klant in het Digitale Tijdperk'

Over data, digits & smart technology

In een inspirerende reeks van zeven postacademische colleges van elk drie uur, nemen topwetenschappers van verschillende universiteiten je mee in de meest recente ontwikkelingen op het gebied van digitalisering en dataficering. Zij bespreken ook de consequenties hiervan voor de omgang met klanten. Diverse onderwerpen komen aan bod, waaronder de inzet van chatbots, AI, deepfake, mens-machine interactie en de effecten van digitalisering en dataficering op klantbeleving.

Wat bieden we?

  • Inspirerende colleges gegeven door toonaangevende wetenschappers op het terrein van digitalisering en dataficering. 
  • Direct toepasbare wetenschappelijke kennis en inzichten. 
  • Een deelnamecertificaat voor deelnemers die aan zes van de zeven colleges hebben deelgenomen.

Wil je op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen op het gebied van digitalisering en dataficering? Dan is deze collegereeks wat je zoekt! Schrijf je snel in, want het aantal deelnameplaatsen is beperkt. 

donderdag11september2025

Collegereeks 'De Verbindende Leider'

De huidige tijd vraagt om leiders die verbinden

In een inspirerende serie van zes interactieve colleges van elk drie uur, gaan gerenommeerde topwetenschappers, verbonden aan diverse toonaangevende universiteiten, in op de belangrijkste leiderschapsuitdagingen van de 21e eeuw. Deze unieke collegereeks is een absolute aanrader voor elke manager of leidinggevende die de ambitie heeft om een verbindende en inspirerende leider te zijn. 

Wat bieden we?

  • Verdiepende, wetenschappelijk onderbouwde inzichten die direct toepasbaar zijn in de praktijk, ongeacht je sector of organisatie.
  • Inspiratie en nieuwe perspectieven aangereikt door toonaangevende experts op het gebied van leiderschap. 
  • Een deelnamecertificaat voor deelnemers die minimaal vijf van de zes colleges hebben bijgewoond.  

Wil je je medewerkers binden, motiveren en inspireren? Wordt dan een voorbeeld van daadkrachtig, verbindend leiderschap. Schrijf je nu in voor deze unieke collegereeks, want het aantal plaatsen is beperkt. 

dinsdag7oktober2025
Deze website is beveiligd d.m.v. reCAPTCHA. De Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.