Inspirerende opleidingen door top wetenschappers voor managers en professionals in marketing, marktonderzoek, communicatie, sales en customer service.
Opleidingen Open Inschrijving
Opleiding Consumentenpsychologie: over het begrijpen en beïnvloeden van consumentengedrag
Inspirerende opleiding van 9 dagen waarin topwetenschappers van verschillende universiteiten laten zien hoe het consumentenbrein werkt. Een absolute aanrader voor iedereen die meer wil weten over hoe gedachten en gevoelens van klanten ontstaan en beïnvloed kunnen worden.
Collegereeks De Beleving van de Klant: customer experience management in theorie en praktijk
Een inspirerende, postacademische collegereeks van 7 avondcolleges van elk drie uur. De colleges worden verzorgd door topdocenten werkzaam aan verschillende Nederlandse universiteiten en hogescholen en docenten die werkzaam zijn in de praktijk maar wetenschappelijk onderzoek hebben gedaan op het gebied van klantbeleving.
Collegereeks De Klant in het Digitale Tijdperk: over data, digits & smart technology
Inspirerende collegereeks van 8 avondcolleges waarin topwetenschappers van verschillende universiteiten ingaan op de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van digitalisering en dataficering. En wat de consequenties hiervan zijn voor de manier waarop organisaties met hun klanten omgaan. Ingegaan wordt op de inzet van chatbots, AI, deepfake, mens-machine interactie en de effecten hiervan op klantbeleving.
Collegereeks Marketing in de 21e eeuw: trends in het denken over markten, merken en klanten
In 8 avondcolleges worden de deelnemers door topwetenschappers van verschillende universiteiten op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen en inzichten binnen het snel veranderende marketing vakgebied.
Collegereeks De Psychologie van de Klant: over het begrijpen en beïnvloeden van consumentengedrag
Inspirerende reeks van 8 avondcolleges van elk drie uur waarin topwetenschappers van verschillende universiteiten laten zien hoe het consumentenbrein werkt. Een absolute aanrader voor iedereen die meer wil weten over hoe gedachten en gevoelens van klanten ontstaan en beïnvloed kunnen worden.
Collegereeks De Stijl van de Leider: over de uitdagingen van leiderschap in de 21e eeuw
Inspirerende collegereeks van 8 colleges van elk drie uur waarin topwetenschappers van verschillende universiteiten ingaan op de belangrijkste uitdagingen voor leiderschap in de 21e eeuw. Een absolute aanrader voor iedere manager die de ambitie heeft om een echte leider te worden.